Veel gestelde vragen

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog terug op voorraad?

Hè wat jammer, je grijpt net mis! Wij doen ons uiterste best om uitverkochte producten en maten zo snel mogelijk weer aan te vullen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Als een product terug op voorraad komt laten wij dit via onze social media kanalen weten.

 

Ik heb een vraag hoe het product valt?

Als iets anders valt normaal dan vermelden wij dit bij het artikel op de site. Specifieke informatie nodig? Stuur ons een mail via info@different-stores.nl. 

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven kan het zo zijn dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Controleer dit altijd eerst even. Mocht je hem daar ook niet kunnen vinden dan zoeken wij het graag voor je uit. Stuur een e-mail naar info@different-stores.nl

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd bedraagt 1 werkdag. Wij doen uiteraard ons best je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Dit zal maximaal 2 werkdagen duren. Bestellingen op zaterdag en zondag worden maandag verzonden. 

 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Stuur je een artikel terug, omdat het is beschadigd? Of omdat je een andere, terechte klacht hebt? Dan zijn de kosten van retournering voor onze rekening. Geef je klacht binnen 14 dagen per e-mail door aan onze klantenservice: info@different-stores.nl. Wij komen dan binnen 5 werkdagen bij je terug met een oplossing.